torsdag 14 februari 2008

Yes!!!!

*Hihi* jag är så himla glad!! :) Minuset var helt ok, 0.7kg ner! Jag fick äntligen min tionde stjärna...Vilket innebär -30kg :))))))) .. Nu är det sammanlagt 30.2, BMI; 23.3 :) 69.4 är den aktuella vikten och nu börjar funderingarna på vilken målvikt jag vill ha. Som jag sa till min konsulent så blir det nog 67. Är lite osäker fortfarande.... Men jag trivs faktiskt bra med mig själv, visst så har man ju fortfarande lite skavanker på magen efter graviditeten men det är något som får tränas bort, eller så får man leva med det helt enkelt!!
Jag mår iallafall toppen bra!!!

Nu är det dags att veckoplanera. Till det blir det vvchips och cola light. (har glömt att köpa popcorn men men lika gott med chips, mums...

Ha en fortsatt bra kväll...

4 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

du är sååååå duktig!! åh puman! snart målviktig!!!
kram!!

batgirl sa...

Grattis! Vad du har kämpat! Kul att du är så nära... Nu ska du som jag bara känna dig för vad du vill väga.Det svåra är nog att hålla sig till sin målvikt sedan. Då kanske vi kör jämnviktsprogramet samtidigt?
Förresten, är det vv-chipsen du har köpt, med sourcream? Dom är kanongoda!
Ha´de gött nu och ha en trevlig helg!
Kram

Cee sa...

Jag visste det =) grattis tjejen du är hur duktig som helst... Kram Cee

Anonym sa...

Wow! Grattis! Snart målviktig - måste kännas underbart!!