måndag 4 februari 2008

Måndag

Idag sov vi länge med tanke på att lillman ville vara vaken mellan fyra och fem. Men men sen somnade han om till Åtta. Med tanke på att lillkillen ska vara på dagis klockan nio så blev det frukost direkt och sedan tog vi på oss för att bege oss.....
Sen for jag hem. Diska, bädda, tvätta 2 maskiner, cyklade 30 miunter, dammsög, städa toaletten, ringde lite viktiga samtal....Hmm ja jag hann med rätt mycket faktiskt :)
Nu sover lilleman och jag har ätit lite lunch!!
Dagen kommer förmodligen bli rätt lugn idag. Göra lite små saker bara. Sen vid sex tiden så ska jag och sambon ut och köpa kök!! :) Så himla kul *hihi*!!
Nä dags att diska undan lunchen...

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

bagerskan sa...

Diska, diska, diska... Det enda man gör tycker jag, men snart ska dom installera vår diskmaskin!! En sån lyx!!
Kram Karin