tisdag 26 februari 2008

Tisdag

Då var det Tisdag. En liten öm sådan *hihi*. Känner i kroppen att jag tränade igår. Skönt, då vet man att det har gjort någon nytta :) Det blir en vilodag idag när det gäller motion. Ska nämligen köra ett step pass imorgonkväll :). Så jag gör det med gott samvete!!
Reget det öser ner och man vill verkligen inte gå ut idag. Så jag och lillkillen ska bara ha en hemmadag med massa mys och bus :)

Nu sover lilleman och jag har städat och tvättat som en galning när han har varit på dagis så jag ska faktiskt slänga mig i soffan en stund och titta lite på tv....

Ikväll serveras det kyckling med wokgrönsaker
4 portioner á 6 points

4 kycklingfiléer
1 påse med wokgrönsaker
Sås
1 1/2dl kycklingbuljong
1 msk farinsocker
1 msk majsena
1 msk soja
nudlar, duoval

Woka upp grönsakerna. Skär kycklingen i stora bitar, woka upp så att det blir genomstekta.
Såsen: vispa samman ingredienserna till en jämn sås. Tillsätt såsen i woken tillsammans med kycklingen. Låt koka upp och puttra 2 minuter eller tills allt är genomvarmt.
Rör ihopa allt (kyckling, nudlar, grönsaker och sås)

Super Gott!!!

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: