torsdag 7 februari 2008

Nöjd????

Ja faktiskt så är jag nöjd denna vecka. Maten har gått bra och även motionen. Det var väl resturang besöket som jag föll lite på denna vecka, men men ibland så måste man ju :)
Idag blev det 0.4kg ner. Och ett minus är ett minus!! Så nu är det 29.5 och jag är jätte nöjd!! :)
Men nästa vecka jobbar jag emot min tionde stjärna!!! Den SKA jag ha nästa vecka....hoppas jag *hihi*!

Nu är det dags att veckoplanera. Och Heléne idag blir det popcorn :)
Popcorn och cola light :)

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ordningen återställd!!
:)
0,5 till stjärnan, japp de satsar "vi" på! fniss

Gott med fint resultat! 0,4 är ju kalasbra :) Njut av colan och popcorna! Du vet att när du knaprar popcorn så knaprar du även åt mig =) hihi

Kramkram!

Anonym sa...

jag gissar att du förstår att anonym är jag :)

Cee sa...

Grattis.. snyggt jobbat ;) stjärnan är inte långt borta
Hoppas popconet och lighten var gooooood =) kram Cee