fredag 1 februari 2008

Fredag

Äntligen helg. Så mysigt!!! Idag är det fullt upp hela dagen och vet inte riktigt hur jag ska få ihop det men det ska nog gå bra. Något som jag gärna skulle vilja klämma in i schemat är ett step pass halv fem. Men det finns ingen som kan passa lillkillen. Ibland är det ju tyvärr så... (sambon renoverar vår nya lägenhet, tyvärr så måste det gå före nu:( )
Lite senare ska jag till syrran och färga håret. Är egentligen blondin så när det blir utväxt är inte det så snyggt...
Imorgonkväll är jag och sambon barnlediga (lillkillen ska sova hemma hos mormor&morfar). Vi ska nämligen ut och äta. Ska fira vår sex års dag:) Nu hoppas jag bara på att resturangen har bra alternativ till mig.
Nä dags att sätta fart....

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh mysigt med barnfritt.
Viktigt att ta sig tid för varann i bland själva oxå.
Ha en super mysig kväll. Kram Linruz