tisdag 5 februari 2008

Tisdag

Då var det Tisdag. Tycker att dagarna springer iväg, hinner inte riktigt med men men.. Snart helg *hihi*!!! :)
Morgonen har varit rätt lugn. Lite småplock, lite tvättning....Lillkillen har varit på dagis i tre timmar. Fick även reda på att det gick kräksjuka på dagiset. Så nu är det bara att hålla tummarna att man ska få slippa det....
Resten av dagen kommer bli relatvit lugn. Jag och lillmen ska bara ta oss en promenad bort till affären. Ska handla mjölk. Ska nämligen göra en kycklingsoppa och då är det gott med mjölk till..:) Det är väl den enda motionen jag kommer att få idag. Är helt slut i kroppen plus att jag vill vila upp mig inför step passet imorgon :)
Det blev även ett nytt kök igår...kul! Vill flytta nu!!! :)

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj Puman! Ja visst löser det sig till måndagen! Därför tycker jag det är ett OKej resultat! Ska nu äta kvällsfika (Åh så gott :D), har nyss kommit hem från dagens sista föreläsning, och sen blir det nog 15 minuter en kvart på cykeln :)
15 minuter(-25min) om dagen minst borde väl göra något??


KUL med nya köket! Veckorna springer iväg o snart flyttar ni in!!

Hoppas sonen klarar sig från magsjukan!
Kram kram!!

batgirl sa...

Kul med nytt kök! Och ny lägenhet!Livet leker... och snart är det vår! Längtar...
Ha´de gött!
Kram