måndag 11 februari 2008

Måndag

Då var det måndag, alltså ny vecka!!
Igår blev det inte som jag ville, det blev ingen promenad men jag städade så det får väl räknas som lite motion *hihi*!
Med tanke på att vi blev rätt sena i lägenheten igår så blev det ingen köttfärslimpa (ska ha det idag istället), utan det blev kycklingkebab utan dressing. Gjorde en egen på vv fraiche. Gott :)

Veckan och dagen har börjat bra. Gick upp relativt tidigt, åt lite frukotst och hoppade upp på motionscyklen i 30 minuter. Härligt! :)
Sen åkte vi iväg o beställde lite tapett till sovrum & vardagsrum.

Nu sover lilleman, sambon renoverar och jag har ätit lite lunch precis. Idag blir det förmodligen en hemmadag. Ska städa, tvätta, diska, bädda, laga mat. I mellan allt så ska jag även leka med lillkillen :) En lugn och mysig dag :)

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cee sa...

Det låter så mysigt med en lilleman i huset. Man har nästan glömt bort hur det var. Min dotter är jo redan 11 år =). Hoppas du fåren lugn och trevlig vecka kram Cee