torsdag 21 februari 2008

Visst är det tråkigt...

Ja det blev +-0. Och det är ju inte kul men faktiskt så förtjänade jag inget minus. Jag har inte hållt mig till mina points. Det är nämligen så här att jag ska äta 19 points nu och det är inte lätt att få ihop det. Tänk vad man kan sakna en points *hihi*. Lite löjliigt men men. Det har ju inte blivit så mycket motion i heller. Men nu är det nya tag och skärpning!

Jag har precis veckoplanerat. Ska nu ut och göra lite popcorn. Familjen kommer på besök, det ska kollas på fotboll. Sambon är iväg med sin pappa och brosorna och kollar live.. Det är HIF som spelar så man får ju heja på sin stad!!

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

batgirl sa...

Jag tycker att du är duktig ändå! Du har ju iallafall inte gått upp. Kan ju vara så att du har hamnat på den berömda "platån" oxå. Jag har varit där, stod still länge, och det är så frustrerande!
Hur blev det med shoppandet igår? Hittade du något kul?
Kram och pepp i massor!

Fröken Finemang sa...

Ja visst är det tråkigt! Men å andra sidan så stod du still o inte gick upp o "förtjänar" man det inte kan man ju ta det! :) Du är ju askalas duktigt jämt ändå!
hur är det annars? hur gåre med lägenheten? hopaps det är bra med magen nu! kramkram

Anonym sa...

Nästa vecka har du ett finfint minus på vågen det är jag övertygad om. Du är ju såå duktig!