onsdag 27 februari 2008

Osndag

Då var det Onsdag.. En fullspäckad sådan. Kul när det händer något :)
Nu på morgnen har lillkillen varit på dagis. Så jag har passat på att gå bort till affären och handla lite smått. Meningen är ju att jag bara ska handla en gång i veckan. Men ibland tar frukten slut och det är något jag måste ha hemma. Sen när jag kom hem så var det bäddning, vikning av tvätt. Jag slängde även ihop en korvstroganoff till ikväll som ska ätas innan träningen. Sen var där massor av disk som jag diskade. Kan inte fatta vart all disk kommer ifrån. Diskar ändå två ggr om dagen men men. Längtar till vår nya lägenhet.....Där har vi köpt en diskmaskin :))))))

När lillkillen vaknar efter en liten tupplur så ska vi och syrrorna ut till ett köpcentrum (väla). Ska titta lite på bokrean och lite kläder så klart. Vill även ha ett par nya stövlar. Får väl se vad man hittar :)
Sedan hem och äta och vänta tills sambon kommer hem. Efter det drar vi iväg på ett härligt step pass!!! :)
väning imorgon.....Och jag är lika nervös som vanligt *hihi*

Korvstroganoff med pasta och sallad
7.5points

vv falukorv 2p
mjölk 1.5p
maizena ljus
kryddor
chilisås
tomatpuré
röd paprika
majs
Fullkorns makaroner, duoval 4

Ni vet väl hur man gör??!! :)

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

räknar du igna points på majsen?

fast de va inte det jag ville :)

Imorgon är de vägning, du är nervös, jag är nervös, hur ska det gå? hur ska det gå?
du ska träna ikväll, jag ska cykla, så vi får hoppas det blir riktigt fina dejter med vågen imorgon!
Lycka till, jag håller tummarna att du närmar dig målvikten med stormsteg, bara 2 kilo kvar?! fantastiskt!
ha de så gott! kram kram

Anonym sa...

Vad duktig du har varit! Det kommer säkert gå bra på vägningen imorgon. Vad härligt det måste vara att vara så nära målvikten!

Lycka till imorgon!