lördag 23 februari 2008

Lördag

Då var det lördag. Igår gick det väl inte så bra, gick över med ett par points. Var så himla godissugen,. Tråkigt!! Men men idag kännns det mycket bättre! :)
Idag fick vi lite sovmorgon. Ända till klockan åtta!!! Så himla skönt :) Så nu på morgonen har vi bara tagit det lugnt. Lilleman har lekt fint och jag har röjt undan lite. Nu nannar lilleman gott och jag har precis ätit lite lunch. Gott!
När lillkillen vaknar ska vi ut en runda. Måste ha lite frisk luft idag. Det blåser inte lika mycket idag så man får ju passa på :)
Sambon är i lägenheten och sätter upp vårt nya kök. Är så himla nyfiken på hur det blir, så det blir nog en sväng upp där också :)

Ikväll är det melodifestivalen som gäller. Innan dess serveras det Tortilla med kycklingfyllning och sallad. (Tror att jag har lagt ut receptet innan men här kommer det igen *hihi*)
Enkelt och gott!!!

Tortilla med kycklingfyllning
4port á 8points

8 små tortillas
2grillade kycklingfiléer
200gram färska champinjoner
vitlök
1dl tacosås
500gram keso
1dl riven ost, max 17 %

Sätt på ugnen på 200 grader. Tärna kycklingköttet och skär champinjonerna, vitlök, sås och keso. Fördela blandningen i bröden och rulla ihop. Lägg riven ost på varje rulle. Gratinera i ugn tills osten har fått färg, ca 8 minuter. Under tiden rätten är i ugnen, gör en härlig sallad att servera med
Källa: viktväktarna
Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

batgirl sa...

Jag slarvade oxå igår,ska försöka att bättra mig idag...Det låter gott det ni ska äta ikväll.
Ha´nu en mysig helg.
Kram