onsdag 6 februari 2008

Onsdag

Då var det Onsdag. En lugn sådan!
Idag behöll jag lilleman hemma från dagis. Han kräkte en gång igår, men sen har det inte kommit mer. Hoppas verkligen att det inte kommer mer...
Så nu under dagen blir det en riktig vilodag (första gången jag skippar att sätta på mig stegräknare)... Men ikväll är det dags för ett steppass. Men det är bara om lilleman är frisk.... Hoppas!!!!

Imorgon är det dags för vägning... Lika nervös som alltid och jag har ingen aning om hur det känns. Känner mig svullen vissa dagar och smal och fin vissa... Så vi får väl se vad som händer. Men det är klart att jag hoppas på min tionde stjärna :)!!!!

ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Puman! ÅÅh vad jag med hoppas på din tionde stjärna!!

Jag tror det går bra imorgon! O annars kommer den nästa vecka :)

Hoppas sonen fortfarande inte kräkts så du kan steppa ikväll! =)

Kramkram!