lördag 2 februari 2008

Lördag

Då var det Lördag. Gick och lade mig tidigt igår, var helt slut :) Så nu känner jag mig pigg och utvilad :)
Än så länge har dagen varit lugn. Har små plockat lite här hemma och lekt med sonen. Nu nannar lillkillen gott och jag har precis ätit lite lunch.
Solen skiner men det blåser lite. Men jag hade tänkt att vi skulle klä på oss varmt och ta oss ut ändån :) Vi får väl se.....
Då var det resturang som gällde ikväll och jag är alltid lika nervös när jag inte har kontroll på vad jag ska äta. Det ska iallafall bli fondue på Oasen. Kanske inte det magraste. Men har kollat upp menyn lite och det är bara magert kött som man doppar i buljong och sen var där creme fraiche såser och till det serverades det bakad potatis. Jag dricker ju inte alkohol så det blir bara lightläsk till och absolut ingen efterrätt. Man brukar ju ändå vara så mätt :)!!! Så det ser ut att kunna bli bra ändå :)
Lillkillen ska vi lämna vid fyra så jag kommer fömodligen hinna motionera lite på motionscyklen.... Hoppas!!!! :)

ha en fortsatt bra dag

5 kommentarer:

Cee sa...

Du får ha en trevlig kväll. Fondue låter smarrigt.. kram Cee

Anonym sa...

Mys nu ordentlig och njut av varann när ni är barnfria.Kram Linruz

Anonym sa...

HIHI! Jag ska med hinna med motionscykeln idag :D o imorgon, o nästa dag :D
Riktigt nöjd med "födelesdagspresenten!" :)
TJOO!
Hoppas du får en go lördag!
Puss o kram på dej Puman!
Från en riktigt glaa Karlstatôs

batgirl sa...

Ha det så trevligt ikväll. Och njut av maten och att bara vara ensamma...
Och du, imorgon är det ju en ny dag...

Anonym sa...

Tjena! Glömde ju av att skriva att jag hoppas ni får en bra 6 årsdag, o att du njuter av kvällens restaurang besök!

Kramkram