fredag 8 februari 2008

Fredag

Då var det Fredag....Äntligen helg :)
Morgonen har varit relativt lugn. Jag har varit på arbetsförmedligen, inte kul!!!
Men men i och med jag läste innan jag fick min son så hann jag inte fixa något jobb. Jag har sökt lite och hoppas på att jag får något snart så jag slipper ha kontakt med ams och akassa.

Nu har jag precis ätit lite lunch, lilleman sover och sambon fixar lite ärende.
Sen ska det veckohandlas, sambon ska upp i nya lägenheten och renovera.
Ikväll blir det bara mys pys med familjen....härligt!!! :)

Ikväll serveras Oxbit med egna klyftpotatis, stekta färska champinjoner och tzatsiki.. Gott!!! :)

Hur motionen ser ut i veckan.... (Om inget kommer emellan, men detta är vad jag hoppas på)
Motionscykeln - lördag
Promenad - Söndag
Gymet - Måndag
Step -Onsdag

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: