söndag 24 februari 2008

Söndag

Så var det Söndag och även denna helgen snart över. Skönt att sambon är ledig imorgon också :) Vi ska faktiskt ta en renoveringsfri dag och bara umgås..vi tre!! :) Ska bli mysigt.

Igår gick det bra med pointsen, höll mig till mina 19 points!
Morgonen började bra. Hoppade upp på motionscykeln i 30 minuter. Härligt!!
Nu är sambon i lägenheten. Lilleman sover och jag har precis ätit lite lunch. Lika gott som vanligt *hihi*!!
I eftermiddag kommer sambons mamma hitt (svärmor). Lite fika och så.
Annars så blir det en realtivt lugn dag...

Ikväll serveras den Lövbiff m. lök, kokt potatis, sås och kokta grönsaker.. Smarrigt :)!!

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Josefine SK sa...

Har du lyckats gå ner drygt 30 kg? Helt otroligt häftigt. Mina 10kg att jobba bort ter sig ju löjligt få - men likafullt är de envisa och verkar ha "gaddat ihop sig med mitt psyke" mot mig... :-)