fredag 15 februari 2008

Fredag

Då var det fredag...Helg :)!!!!! I helgen jobbar sambon, lite tråkigt men men. Helgen kommer ändå bli mysig. :)
Nu på morgonen har det varit fullt upp. Har redan veckohandlar, så himla skönt och ha det klart. Tvättmaskinen är igång och jag har precis ätit lite lunch. Lilleman sover och sambon är iväg och hämtar vår nya kyl&frys och tvättmaskin. Med renoveringen går det framåt....

Tyvärr hann jag inte med att motionscykla imorse, men men tyvärr så måste ju vissa saker gå före. Jag hoppas jag hinner cykla imorgon innan min familj kommer hitt på middag. Fyllde nämligen 25 år i Onsdags så jag ska ja lite middag imorgon. Får vänta med den stora festen när renovering och flytt är klar!

Resten av dagen ska det tvättas lite. Sen ska vi även ut i det fina vädret. Solen skiner även idag och det är så himla härligt!

Ikväll serveras det Kräftor...Sååå gott!! (Man får ju äta hur mycket man vill (behagligt mätt) för endast 3 points!!! Mums :)

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

:) Grattis på födelsedagen! Lite i efterskott då rå :)
Hoppas ni får ne bra dag imorgon med familjen! O Helgen blir mysig!
Många kramar!

Cee sa...

Ja Grattis i efterskott... kram Cee

batgirl sa...

Grattis i efterskott!
Ha´nu en trevlig helg!
Kram