måndag 25 februari 2008

Måndag

Så var det Måndag, ny vecka!! Kan väl erkänna att helgen har varit lite si så där med maten. Jag har hållt mig inom pointsramen men har tyvärr lagt pointsen på lite gott :)!! Men men som sagt nu är det skärpning. Har ju bara 2.4kg kvar! :) Ikväll är det iallafall träning!! Det blir förmodligen ett step pass eller så går jag upp i gymmet. Har inte riktigt bestämmt mig än :)

Morgonen har varit lugn. Jag fick lite sovmorgon av sambon och lilleman. Skönt!!
Efter frukost gick dom ut och lekte. Jag lagade vv lasange till ikväll. Med tanke på att vi båda ska träna så är det skönt att ha det klart. Han vill äta innan och jag efter :)

När lillkillen har vaknat ska vi iväg en runda till stan. Solen skiner och det är riktigt skönt ute!!!

Som sagt så serveras det vv lasange och sallad ikväll, receptet har lagt ut en gång innan. Är ni sugna så får ni leta *hihi* :)

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! skulle bara meddela, efter att ha smygit omkring här ett tag ;-), att jag är en av dina läsare som följer din blogg med stort intresse! Har själv en liten pojk på 7 1/2 månad och drygt 30 kg kvar att gå ner nu. Har gått ner 6 kg. Men du är inspirerande och får det att låta så himla enkelt! Kram Elin