torsdag 14 februari 2008

Torsdag

Då var det Torsdag vilket innebär att det är vägning idag. Hoppas jag :)
Igår blev det inget skrivit pga att jag låg i magktarr, Inget kul :( Men idag känns det bättre, är bara lite öm i magen plus lite illamående. Så förhoppningsvis så blir det vägning ikväll.
Som vanligt är jag nervös. Undran om det kommer visa sig en sexa på vågen? Om jag får min tionede stjärna osv.... *nervös*!!!

Idag kommer bli en jätte lugn dag. Ska bara småplocka lite här hemma....
Solen skiner och det ser riktigt härligt ut. Så efter att lilleman har kommit hem från dagis och sovit middag så ska vi ut.....
Uppdaterar senare om hur det gick....

Ikväll serveras Kassler, ris, B-sås och broccoli.

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med vägningen! Och recept uppskattas. Ska provlaga den enkla pastarätten ikväll.

Fröken Finemang sa...

Hoppas du kommer iväg på på vägningen, o att du mår bättre!
*Håller tummarna för stjärnan!*
Kramkram!

Cee sa...

Häller också tummarna för stjärnan och sexan =) kram Cee