torsdag 28 februari 2008

Torsdag

Då var det Torsdag, vilket innebär vägning.....:) Ja det känns nog bra..hmm vågar inte spekulera :) Men som sagt så är jag lika nervös som alltid. Även idag ska jag hoppa in som vägare. Och det är alltid lika roligt!! :)
Morgonen har faktiskt varit realtivt lugn när lilleman har varit på dagis. Har bara tvättat undan en massa tvätt så vi slipper det till helgen.. Och även fått vår duschhörna levererat.. :)
Solen skiner så efter att lilleman har sovit middag och jag har slängt ihop lite middag till ikväll så ska vi ut....

Ikväll serveras inget speciellt, ska bara slänga ihop lite.....
1port á 7.5 points
Gröna slaktarens köttbullar
Valfri mängd pasta
vv pasta sås cabornara
sallad

Uppdaterar senare om hur det gick.....

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Cee sa...

Det går säkert bra på vågen idag... lycka till kram Cee

Cornelia sa...

Lycka till på vägningen, jag håller alla tummar jag har.
Kram och pepp
Cornelia