lördag 16 februari 2008

Lördag

Då var det lördag..Mysigt!! :) Här har inte hänt något speciellt men det har ändå varit full rulle hela morgonen. Familjen kommer på middag ikväll och då måste det städas lite. Först så låg jag och lillkillen och myste i sängen till halv nio sen gick vi upp och åt lite frukost. Sen var det dags för lite andra sysslor. Det har dammsugits, städat toaletten, dammat, plockat undan, tvättat och nu har jag slängt mig i soffan. Lillkillen sover gott!!
Har börjar känna av min magkatarr igen så är absolut inte sugen på någon lunch. Det fick bli en banan istället.
Vi ska bara ta det lugnt resten av dagen. Sambon kommer hem vid tre och känner jag mig då ok i magen ska jag hoppa upp på cykeln. Har nämligen inte motionerat sedan i Tisdags och jag är sååååå himla sugen :)

Ikväll serveras det potatisgratäng (ingen grädde utan milda mat extra 4%), oxkött, Bsås och en härlig sallad

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: