måndag 25 februari 2008

Härligt

Så nu sitter man här i soffan och är helt slut :) Härligt!!! Det blev ett step pass och jag ångrar mig absolut inte. Det var super kul...!!! Trodde inte att jag skulle hänga med med tanke på att det var step 2. (kör annars step 1). Men det gick hur bra som helst *hihi*!!!

Jag har även använt min stegräknare idag. Har nämligen tagit en paus från den i två veckor, men nu är den på igen. Har lite svårt för att komma upp i många steg (10.000).
Har bara kommit upp i 7300 steg idag men så får jag ju tänka på att jag har tränat 1 timmes step också :)))) Så om jag omvandlar det i steg så är det egentligen 7300+5950=13250 (räknar bara att jag tränar step i 30 minuter, det andra halvtimmen är ju uppvärmning och styrka)
Hmm kändes som om det blev lite rörigt nu *hihi*.....

Nä nu ska jag slå på tv:n och äta en vv bar(blåbär-youghurt) och ett stort glas cola light

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

batgirl sa...

Du ska tillgodo räkna dom stegen som det blir när du omvandlar. Hade du haft stegräknaren på när du gör passet så kan det missvisa. Det är därför man tar av sig stegräknaren och omvandlar steppup-passet i "omvandlaren". För du har ju rört på dig mer än dina 7300 steg. Hoppas att du förstod mig...
Kram på dig...