söndag 10 februari 2008

Söndag

Då var det Söndag och även denna helg snart över. Lite tråkigt att det går så fort. Men men hela denna dagen är ju kvar och vad ska vi hitta på??
Nu på morgonen har vi som vanligt tagit det lugnt....skönt!!
Sambon är och spelar fotbollsmatch, lilleman sover och jag har precis ätit lite lunch.
Sen är det dags för renovering igen för sambon och jag ska städa i den nya lägenheten. Lilleman ska vara hos mormor.
Om jag hinner med en promenad vet jag inte men om jag tar en liten vilodag idag så gör ju inte det något.....
Helgen har hittintills gått bra när det gäller pointsen och jag hoppas det fortsätter så här..... :)

Ikväll serveras det köttfärslimpa, potatis, sås och kokta grönsaker

Ha en fortsatt bra dag

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att pointsen gått bra! mina med o det är så skönt! Nu hoppas via tt vi är duktiga o fortsätta på detta vis :D

Anonym sa...

Tack för inspirationen! TOg mig i kragen o pushade mig till 31 minuter på motionscykeln idag!Tack vare dej! KRAM!

Cornelia sa...

Och städning är ju också träning, det glömmer man ofta.
Kram och pepp
Cornelia

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp recept lite oftare? Med uträknade points? Du är verkligen en inspiration.