söndag 3 februari 2008

Söndag

Så var det Söndag....igen!! Snart är denna helgen också förbi.
Hur gick det igår då? Jo maten var ju kanon god. Vi hade jätte mysigt!!! Försökte ju ändå tänka på vad jag åt och om jag tänker över på vad jag åt så gick det nog bra!! :) Lite svårt och räkna men på ett ungefär!!
Jaha det blev lite sovmorgon idag. Riktigt härligt!! Nu ska jag snart iväg och hämta lillkillen. Sambon är uppe i vår nya lägenhet och renoverar lite. Han ska jobba kväll idag så jag och sonen ska spendera dagen hos mamma&pappa. Mysigt!
Så där blir det även en god söndagsmiddag. Kyckling, potatis, sås och grönsaker. Gott! (Mamma&syrran vv:ar också så man behöver aldrig oroa sig för att det ska vara fett mat :) )
Solen tittar även fram idag så vi hoppas även på en liten promenad :)

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som ni hade en toppenkväll. Mysigt.
Härligt med en söndag med familjen.
Kram Linruz

Cornelia sa...

Vilken härlig helg ni verkar ha haft. Nu är det ny vecka och nya tag.
Kram o pepp
Cornelia