onsdag 27 februari 2008

Super härligt *hihi*

Ja då har man varit iväg på ett super roligt step pass, tagit en härlig dusch och precis ätit lite honungsmelon. En riktigt härlig kväll. :)
Hela dagen har varit kanon. Efter att lilleman hade vaknat åkte vi ut till köpcentrat. Där gick vi runder lite (lilleman sprang runder så det blev lite jagande *hihi*) Sen tog vi en god fika. Det shoppades även lite. Det blev en svart jeanskjol (i en mindre storlek :)))), ett par nya stövlar (har minskat 2 skostorlekar) och lite böcker.....

Har även bestämt mig för att inte omvandla min träning till steg.....

Så himla nervös inför imorgon *hihi*

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

batgirl sa...

Åh, va´kul det är när man märker det på kläderna! Man lever i ett lyckorus efteråt!
Ha´de nu så bra och lycka till på vägningen imorgon!
Kramiz

Cee sa...

Ja det måste vara skoj att kunna köpa mindre kläder... Jag vill också=) Har du minskat i skostorlek också... det trodde inte jag man gjorde!! jag hoppas att mina fötter också blir allafall 1 nummer mindre då =) kram Cee

Anonym sa...

due duktig gomman. minskat två storlekar i skor?? kan man gå ner där me?? hehe..
du e se på o uppdatera benjamins juh saknar nya foton på han hehe. pussss Catti