söndag 17 februari 2008

Söndag

Då var den här söndagen snart slut vilket innebär att även helgen är över. Sitter nu här mätt och belåten. Det tråkiga är väl att jag har kännt mig och ser ut som en uppblåsbar ballong på magen....bläää jobbigt!!
Igår gick det jätte bra. Vi åt gott och hade jätte mysigt. Det blev ju potatisgratäng, oxkött, bsås och sallad. Till efterrätt blev det vv kladdkaka med vanlijvisp. Jag blev alldeles för mätt.
Idag har det gått mindre bra med maten. Det blev ingen lunch. Fick istället besök från en gamal kompis som inte bor här längre. Hon hade köpt gott fika bröd. Hoppas faktiskt över det och gjorde mig en fruktsallad istället, men det slank ner några bargo kex. Sen bar det iväg till busfabriken. Där slank det ner lite popcorn..fy fy.. *hihi*. Efter det åkte vi hem till mina föräldrar och åt jätte god middag. Kycklingfile, egna klyftpotais, tzatsiki och broccoli. Gott och helt enligt vv :)

Har slarvat jätte mycket med mitt vatten denna helg så imorgon är det ny vecka med nya tag...skärpning!!!! :)
Det har även inte blivit någon motion, jo 20 minuter på motionscykeln igår (räknas knappt)...
Jag har ibland sådana här helger och behöver nog dom....

Ha en fortsatt bra kväll

1 kommentar:

Anonym sa...

Men tjejen du är ju sååå duktig alltid annars.
I bland behöver man en helg och bara ta det lugnt på. Du har ju hela tiden dessutom haft VV tänket kvar så jag tycker inte du ska grämma dig. Du är så duktig.
Kram kram Linruz