torsdag 29 maj 2008

Torsdag

Då var det torsdag. Är ledig idag i och med syrran ska gå på balen. Solen skiner och det är riktigt härligt väder ute. Underbart i och med man ska stå i stan ett par timmar och fota min fina syster *hihi*. Efter det bär det av till väla. Ska hitta studentpresent och skor till mig och Benjamin. Måste ju ha nya när syrran ska ta studenten :)
Så nu är det dags att göra sig i ordning så man är klar när lilleman vaknar. Sen ska han fixas lite och sen bär det iväg till syrran :)
Chefen ringde precis. Jobb imorgon 07.00-14.00! Lagom tid en fredag :) Ledig lördag och på söndag är det mellan 07.00-11.00

Nä dags att fixa lite....
Får inte ihop min planering idag med middagen. Får nog äta något ute idag.. Jaja det löser ju sig

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för receptet =) Lät mycket gott ska testas snarast ;)
Ha en bra em
Kram

Anonym sa...

Guuuud vad fin hon är, din syster! Tyvärr tyckte jag att balen blev för dyr så jag hoppade den! Jag är nöjd ändå:)

Nehe nu ska jag på mäte med vv:s regionschef:)

KRAM!