tisdag 20 maj 2008

Tisdag

Ja då var det tisdag. Inget inlägg igår pga av hektisk dag. Hade en del att göra på morgonen innan det var dags att jobba mellan 12.30-21.30. Lång dag, vilket innbar att jag somna nästan direkt efter att jag kom hem. :)
Idag är ingen rolig dag. Lillemans feber vill inte gå över så vi åkte till doktorn imorse. Vi var på akuten i helgen men dom kunde inte se att det var något. Iallafall så såg vår husläkare att han öroninflammation, inte konstigt att han inte blir frisk. Ja det är så himla typiskt dom så kallade läkarna på akuten. Borde inte få kalla sig läkare...... Ska inte dra alla över en kant men många av dom vet inte vad dom sysslar med.
Så det blir iallfall inget jobb för mig resten av veckan....
Ja som ni ser på mitt motionsschema så är det väldigt dåligt med motion denna vecka. Vet inte riktigt hur jag ska få ihop det. Men som det ser ut nu så blir det iallafall steppass imorgon :) Kanske lite cykling idag också om jag har tur. Ikväll ska syrran eller mamma färga mitt hår :)
Pointsen går iallafall bra, alltid något :)

Ikväll serveras det lövbiff, kokt potatis, skysås, bönor och gelé
Till efterrätt eller lite senare på kvällen blir det jordgubbar..... Sååå GOTT!!! :)
Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cee sa...

Tråkigt med lilleman hoppas han snart kryar på sig ... Bra att du har pointsen som går bra. kram och pepp Cee