onsdag 21 maj 2008

Onsdag

Då var onsdagen här. Tyvärr ingen rolig sådan i och med lilleman är sjuk. Vi är bara hemma och myser och tar det lugnt. Rätt skönt fakiskist men man blir så himla slö.....
Men man får göra det bästa av situationen. Men i och med jag har ett sånt jäkla godissug hela tiden så tittar man i skåpen alldeles för många gånger. Därför tänkte jag passa på att vila nu när Benjamin gör det, ja då går ju tiden :)
Först ska det hängas lite tvätt. Ikväll när Daniel kommer hem så blir det antingen step pass eller så hoppas jag upp på motionscykeln, får se vad jag känner för då.....
Vägning imorgon och jag är så himla nervör (som vanligt), måste sluta vara det. Men i och med det inte har blivit någon speciell motion denna vecka så är jag lite orolig för vad vågen ska visa...

Ikväll serveras det kycklinggryta med cyrry, ris och sallad.

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

ta vägningen med ro! Ingen ide att oroa sig för jämmnan :)
*hosthost det kom från rätt person*
Jag är med orolig inför imorgon, hoppas på minus, men tror på ett plus. det får bli som det blir.
Det har iaf varit värt det om det blir ett plus!

Kramkram!

Anonym sa...

Det ska nog gå bra ska du se =)
Önskar dig lycka till.
Men lilleman att han inte piggar på sig då? Han har väl varit sjuk länge nu?
Hoppas det blir bättre snart.
Kram