söndag 11 maj 2008

6 månader........

.....ja så längsen är det sen jag drack alkohol. Igår var vi barnfria så vi åkte ner på en uteservering i stan med massa goa vänner :) Jag hade planerat en lugn kväll och drickan skulle bestå av colalight. Så blev det inte riktigt utan det blev lite goa drinkar och nån cider. Kvällen skulle även ta slut när hamnpavaljongen stängde vid ett tiden. Men det fortsatte ända till klockan fem!! Kan inte minnas när jag var vaken så länge *hihi*. Pointsen räknades även inte igår om man säger så och idag känns det som om man har gått upp ett par kilo. Men ibland så måste man ju ha lite kul och att man dansade ett par timmar har nog gjort lite nytta :)
Idag mår jag inte så bra men man har ju sig själv att skylla. Tycker mest synd om Daniel som ska jobba nu klockan två......
Så idag ska jag och Benjamin spendera dagen hemma hos mina föräldrar. Vi ska spendera dagen ute i det fina vädret. Det ska ju regna imorgon så det är väl lika bra att passa på. Sen ikväll så bjuds det på grillat.. Gott!!
Imorgon är det ny vecka och då är det skärpning som gäller. Points ska räknas och det ska tränas för fullt!!!!!

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: