onsdag 14 maj 2008

Onsdag

Då var onsdagen här och även snart slut. Idag har jag jobbat lite. Har gått brevid i hemvården på samma område som jag bor på, nära och bra :) Ska hoppa in när dom behöver folk nu innan mitt schema i sommar börjar. Skönt att komma in i det innan sommaren faktiskt :)
Skulle som sagt motionscyklat idag men det struntade jag i. Min motion fick jag på jobbet idag. Man går ju runt på området och springer i trappor hela dagarna.
Vägning imorgon och ja jag är jätte nervös. Jag tippar på ett kilo upp. Tråkigt men sant:( Får skylla mig själv, har ju stoppat i mig och druckit massa onödiga kalorier. Är glad att man kan ta tag i det direkt igen :)
Imorgon är det även jobb på vv, lika kul som alltid. Mycket roligare än det jag gör nu. Skulle hellre vilja jobba inom något som rör hälsa, vikt och så :)

Nu är det tv som gäller. Lilleman sover gott (har gjort det ett tag nu) och Daniel spelar match.... Så jag själv får bestämma över tv:n. *hihi* :)

Ha en fortsatt bra kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Usch för + imorn.. de ska varken du eller jag få! Usch de vill vi inte ha!! Fast ibland är de skönt, om man misskött sig! Går man ner trots fusk tycker iaf jag att man kan fortsätta fuska.. de är fel men min hjärna tänker så! Jag vill ha + om jag fuskat! För att hjärnan ska fatta att det får inte fuskas! Mitt fusk borde inte synas eftersom jag motionerat en heeel del!!

Lycka till imorn:)

Kraaaaaaaaam
o tack för ditt inlägg

Fröken Finemang sa...

Hej Sara! Skönt o få lite jobb nära hem och innan sommaren =)
Hoppas det går bra på vv imorgon ! Håller mina tummar vettu!
ha en bra torsda! kram kram!

Anonym sa...

Lycka till idag och vi får väl hoppas på ett - ;)

Kram