fredag 9 maj 2008

Fredag

Ojdå, då var även den här fredagen slut. Det har varit en en toppen dag! Det har blivit lite shopping (inte till mig), veckohandling, lunchen åt vi ute plus en god glass :) Sen har vi bara strossat runder och tagit det lugnt! Nu på kvällen packade vi väskan och hoppade in i bilen. Daniel hade nämligen match och den ville vi ju inte missa. Det blev sedan välling för lilleman i bilen så han kunde somna gott på hemvägen. Nu sover han så sött i sin säng och vi har slängt oss i soffan. Är helt slut efter en fullspäckad dag med min underbara familj :)

Pointsen har inte räknats idag. Har lite dåligt samvete för detta men idag så hade jag bestämt mig för att äta vad jag ville.... Det blev lite för mycket kanske men jag har ändå haft kontroll......

Imorgon vid tio ska vi på kalas på busfabriken. Min kusin fyller sex och lilleman ska självklart ditt och leka av sig. Sen ska resten av dagen spenderas utomhus.....

Ha en fortsatt bra kväll

Inga kommentarer: