lördag 24 maj 2008

Lördag

Då var det lördag och solen skiner så härligt så! Jag är på toppen humör idag och allt känns så himla bra! Vi fick en härlig sovmorgon imorse, ända till halv nio...lyx!! :) Sen blev det frukost, motionscykling 30 minuter och sen for vi ut till väla. Där handlades en morsdag present och en skit snygg klänning till mig. Är lite osäcker bara med tanke på att den kostade 700 kronor. Handlade för första gången på Esprit, har liksom inte kunnat göra det innna plus att jag brukar aldrig handla för så mycket till mig själv. Det blir ett foto sen :) Den ska iallafall bäras när lillsyrran tar studenten om ett par veckor :) Det är Balen för henne nästa vecka, längtar sååå. Är en stolt storasysyter ju :)

Nu sover lilleman gott och när han vaknar så är det dags att åka iväg och heja på pappa Daniel :)
Efter det ska jag upp till syrran så hon kan godkänna klänningen (hon är lite mer modemedveten än jag *hihi*) och sen ska vi hem till mina föräldrar och grilla och klockan nio smäller det. Då ska vi heja fram Charlotte och SVERIGE!! Så jäkla bra låt :)

Nä dags att packa lite till matchen.

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fan vad kul för dig! Har läst dina tidigare inlägg. Du är min idol måste jag säga!!! Fasigen va kul!!!! Guldmedlem... =) Jag hoppas att jag har nått mitt 10% mål på onsdag, får man nyckelringen då??? Vägde 95,6 när jag skrev in mig, väger 87 nu, och ska ner till 68 kg, då ligger jag på 25 i BMI... Eftersom vi började på ungefär samma kg och våra målvikter är den samma, så är du någonting att se upp till. Fan vad kul, åter igen GRATTIS idolen ;-)!!!! Kämpa på! MVH Mia www.goinglow.blogg.se