torsdag 1 maj 2008

Torsdag

Då var torsdagen här. Ja det innebär ju vägning :) Ska även hoppa in som vägare idag. Kommer göra det varje torsdag om jag inte jobbar på det andra jobbet...
Ja, jag är lika nervös som alltid. Jag har verkligen kämpat denna veckan med att hålla vikten. Har ätit mina 23 points varje dag. Förutom i lördags då blev det mer *hihi*.
Och om det är någon som har glömt så blir jag guldmedlem idag :) Nä ska sluta tjata om det!!

Igår var en jätte mysig dag. Daniel slutade tidigare så vi åkte ner till stan och strossade runder lite. Jag shoppade ett par skor och Daniel klippte sig. Tänka sig att lilleman satt i sin vagn hela tiden, brukar alltid springa runder. Men han satt så fint och bara njöt med lite dricka och bulle :) Sen när vi åkte hem köpte vi med oss kycklingkebab. Sen blev det mys för hela slanten hela kvällen :) Mysig valborg!!

Idag jobbar Daniel extra. Ville tjäna in lite komptimmar i och med han ska vara ledig i nio veckor i sommar med Benjamin...lite avis är man *hihi*. Så när lilleman har vaknat så ska vi packa väskan och gå till min mamma&pappa. Där ska dagen spenderas. Pappa ska även passa Benjamin när vi är på vv. Så ikväll ska middagen ätas där. Tror det blir vv lasange och sallad, vi får väl se.....

uppdaterar senare om hur det gick

ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas det gick bra på vägningen idag, men det gjorde det säkert! Och stort grattis till att du nu är GULDMEDLEM! Wow - vilken känsla!! Du är fantastisk!

Fröken Finemang sa...

Hej vännen! Hoppas de gick bra idag!! Guldmedlem!! Du är så duktig!!! Hoppas ni haft de trevligt hos mammsen o pappsen =) kram!