torsdag 15 maj 2008

Torsdag

Då var torsdagen här. Ja det innebär ju vägning som alla vet eller ni som brukar läsa iallafall :) Ser att jag har många besökare om dagen och jag blir så himla glad, blir ju ännu roligare att skriva då :)
Nervös är jag inför vägningen idag. Jag vet ju att det kommer ett plus men frågan är ju hur stort plus :(
Morgonen har varit lugn. Benjamin har varit på dagis och har jag har fixat lite små saker.
Dom ringde även och fråga om jag ville jobba imorgon. 7-13.30. Lagom tid. Även jobb lördag och söndag men det är bara till 7-11 vilket är ännu skönare :)
Ja Daniel kommer hem vid två tiden, ungefär när lilleman har vaknat, då ska vi ut i det fina vädret och bara njuta :)
Vi fem tiden är det dags för vv så vi "hinner" inte laga mat idag *hihi* så det blir antingen kycklingkebab eller fullkornschiken på burgerking :) Gott!!!

Uppdaterar senare om hur det gick

Ha en fortsatt bra dag

3 kommentarer:

batgirl sa...

Hoppas att det går bra idag :)
KRAM

Fröken Finemang sa...

Håller tummarna för dig!!
kramkram!

Anonym sa...

Hoppas att det har gått bra idag!