söndag 4 maj 2008

Söndag

Då var det söndag. Morgonen har varit rätt lugn. Daniel och Benjamin har varit ute och lekt och jag har motionscyklat. Det är nog det enda vettiga vi har gjort än så länge. Vi fick sovmorgon till klockan åtta idag.
Igår var en lyckad dag. Först så blev det en härlig dag ute i det fina vädret när vi hejade på pappa Daniel. Sen åkte vi hem till mina föräldrar där hela kvällen spenderades. Det blev god mat, härligt sällskap och liiiite för mycket points *hihi*. Men men det får repareras under veckan :)
Nu vilar Benjamin. Sen ska vi ut i den fina vädret....
Middagen har vi inte bestämmt än så vi får väl se vad det blir för något gott. Hade egentligen planerat fisk men var inte så sugna på det.....

Snart ny vecka vilket innebär lite nya utmaningar för mig. Imorgon är det utbildning. Tis, Ons och Tors. är det jobb som gäller. Har snart gått hemma i två år så det ska bli lite spännande och kul att komma ut i arbetslivet igen...

Ha en fortsatt bra dag

2 kommentarer:

Fröken Finemang sa...

Kul! Lycka till imorgon!!kramkram

Anonym sa...

God morgon på dig:) Idag måste jag få önska dig lycka till:) Tror de är du som undrat om recepten på Pajen.... De finns på www.akinna.se.... 1 maj! Jag gjorde den där men hade rabarber i ena ist. för äpple.. suuuupegott!!!

Lycka till!