torsdag 8 maj 2008

Torsdag

Så var det torsdag. Även idag är det jobb, kl 14-21.30. Mindre kul men men som sagt man måste ju jobba!! Daniel är ledig idag så han och Benjamin ska bara njuta av det härliga sommarvädret. Sååå himla varmt ute!! :)
Ingen vägning för mig idag men som det ser ut här hemma på vågen så har jag gått upp ett par hekto. Får skylla mig själv med tanke på hur mycket gott som har åkt in i min mun :)!!

När jag kommer hem är det dags för veckoplanering. Sen ska det bara softas i soffan men mannen :)
Daniel är ledig fredag och lördag så man hoppas ju lite på att man själv är det. Nackdelen med att vara timanställd är ju att dom kan ringa när som helst. Så jag längtar lite till sommaren då jag har schema....

Nä, dags att diska undan lunchen.....

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: