söndag 18 maj 2008

Söndag

Då var det söndag. Alltid lika mysigt :) Synd att vi inte kan hitta på något speciellt. Lilleman är nämligen fortfarande sjuk, så himla synd om honom... Men det blir förmodligen husläkaren imorgonbitti.
Nu på morgonen har jag jobbat. Sprungit igenom hela området och i massa trappor. Tyvärr blir det nog den enda motionen jag får idag. Usch min kropp mår inte bra av att jag inte har tränat sen i tisdags. Tur att man har ett jobb som man rör sig mycket på :) Passar mig perfekt!
Igår var ju Daniel iväg på puma utförsäljningen . Han hittade 3 par skor till sig själv och ett par prefekta promenadsskor till mig :) Dom var super sköna att gå i!! Hade jag varit med hade vi nog hittat mer. Han klarar inte av att trängas och fightas men det gör jag *hihi*!!

Pointsen går annars bra. Har fortfarande ett viss sug efter något gott hela tiden men det går bra ändå. :)
Nu sover lilleman gott, Daniel är iväg och fixar lite och jag ska passa på att vila lite :)

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: