onsdag 28 maj 2008

Onsdag

Då var det onsdag och även snart denna dagen slut. Det har jobbats hela dagen. Sen hämtade jag lilleman på dagis. Hem och laga mat, diska, plocka undan och sen stack jag ner till vv. Kan ju inte imorgon så jag stack ner där idag med syrran. Hon var nämligen i Costa Brava förra veckan så hon var sugen på att väga sig. Det kan jag förvisso förstå när vågen visade -2kilo :) Hon är så duktig! Dom har till och med behövt sy in hennes balklänning två gånger. *Stolt storasyster*!!!
Även för mig gick det bra. Har ju inte skrivit upp vad jag har ätit på hela veckan utan har haft det i huvudet. -0.4 blev resultatet och jag är självklart nöjd!! :)
Idag har jag cyklat för första gången på sex år. Guuuud så nervös jag var *hihi*. Men det gick bra. Man glömmer nog aldrig hur man cyklar. Är så sugen på att köpa en!! Vi får väl se vad ekonomin säger.....

Nu är älskligen iväg och handlar lite popcorn till mig :)
Sen ska vi slänga oss i soffan!!!

Ha en fortsatt bra kväll

4 kommentarer:

batgirl sa...

Bra att kunna räkna och ha det lite på känn,med pointsen alltså...
För man vill ju inte skriva checklista hela livet. Det verkar ju fungera jättebra för dig!
Kram

Anonym sa...

Hej hej:)
Jaa en dröm har förverkligats:)
Linnet köpte jag på Lindex.. 199kr kostade det:) Finns i blå nyanser o svart/grått:) Superfint o skööönt:) Love it!!

Åh jag såg ditt fina minus:) vill oxå ha:)

KRAM!

Anonym sa...

Så himla bra resultat, trots att du inte räknat! Och det är ju så livet ska vara - man ska inte behöva räkna. Du har tänket med dig så du är verkligen i mål!! Grattis!

Fröken Finemang sa...

Cykla ja.. :) Det är roligt men lite läskigt sådär när man inte cyklat på ett tag =)
Hoppas ni haft ede bra "på" bal o så :D

kramelikram