fredag 16 maj 2008

Fredag

Då var det fredag. Har jobbat nu mellan 7-13.30 så man är lite trött *hihi*. Märker att kroppen är van av att man är hemma, men man vänjer sig snart :)
Daniel har varit hemma med lilleman idag, feber och så. Tråkigt! Hoppas det är bättre till imorgon så vi kan åka och heja på pappa!
Nu är Daniel iväg och veckohandlar, benjamin myser framför en film och jag samlar krafter till tvättstugan.....
Så idag ska vi bara ta det lugnt och mysa :)

Ikväll serveras det kotlett, hemmagjorda klyftpotatisar, bsås och stekta färska champinjoner

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejsan:)
Okeej, jaa jag kan förstå att man egentligen ska vara slut efter step men de blev inte jag! Jag kollade nu o vi har bara ett step 70 o ett Bräda 70 i veckan.. de är det enda som finns! Dåligt tycker jag nog faktiskt! Muppfriskis:P
Nu håller jag o gör ärtsoppa för att han lucnhen klar när jag kommer från träningen. Jago henrik ska iväg till en stad va 3 mil bort o gå på Ikea.. han ska juh flytta hemifrån 14 juni.. så nu måste han handla:P tihi!
Ha en lugn o härlig helg!!

Kram på dig!
Yes tre månader ska jag väl klara va?!:P