tisdag 13 maj 2008

Tisdag

Då var det tisdag. En dag närmare vägning. Denna vecka är jag super nervös. Har ju ätit massa gott alldeles för många dagar så ett plus räknar jag med. Bara det inte blir för mycket. Är så jäkla arg och förbannad på mig själv att jag flippade ut för mycket men men nu är det som sagt nya tag. Igår gick det bra med points och motion. Idag verkar också bli en sådan dag. Efter att jag hade lämnat Benjamin imorse gick jag hem och satte på en träningsdvd. Körde på i 30 minuter. Rätt ok träningsprogram men skulle vilja att min puls ökade lite mer. Men jag ska se om jag hittar en sådan. Någon som har några bra förslag på en träningsdvd som man får svettas ordentligt till *hihi*??!! :) Tyvärr blir det ingen step denna vecka. Finns ingen tid till det denna veckan.... Tråkigt! Tur att man har motionscykeln hemma, det får nog bli en tur på den imorgon när jag har lämnat Benjamin :)

Solen skiner idag, synd att det blåser bara men självklart så ska vi spendera dagen ute när lilleman har vaknat :)

Ikväll vet jag inte riktigt vad som ska serveras. Har tagit upp en köttfärs och antingen blir det..
Chili con carne, sallad och bröd
Spaghetti och köttfärssås och sallad eller
Fetaostbiffar, egna klygtpotatis, tzatsiki och sallad
kan inte bestämma mig.....

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: