lördag 3 maj 2008

Lördag

Då var det lördag. Nu på morgonen har jag varit nere på vv och vägt. :) Brukar inte göra det på lördagar men dom behövde lite hjälp så det är klart att man ställer upp :)
Annars så har det varit rätt lungt här hemma. Om en timmes tid så ska vi iväg och titta på Daniel när han spelar match. Härligt att solen är framme. Kvällen ska spenderas hemma hos mina föräldrar. Där bjuds det på grillat....Gott!!!

Det funkar bra med points och så. Har inte tränat sen i onsdags så nu börjar det att "klia" lite i kroppen.....vill träna!!! :) Så imorgon ska jag motionscykla lite.
Har även ett jäkla godissug....Jobbigt! just nu har dämpat det lite med en tablettask Zoo, endast 1 points.... Får ta med lite frukt till fotbollen så att man inte dyker kiosken så fort man kommer ditt *hihi*.

Nä dags att packa lite saker innan vi ska åka iväg

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Fröken Finemang sa...

Hopas ni får en trevlig kväll hos the parents! Grillat är mumma! TÄnkte bjuda in mig hos min mamma imorogn! :D *grillat är självklart vad jag vill ha då ;)* Ha mysigt ida o imorgon! o hoppa upp på cykeln imorgon de är ju så skönt, efteråt..! :)
kramkram