fredag 23 maj 2008

Fredag

Då var det fredag och äntligen lite helg. Det blir en rätt så go helg med massa mys med familjen. Idag är det lite tråkigt.... Daniel jobbar, det är första fredagen på länge. Han brukar alltid vara pappaledig på fredagar men nu är det slut med det. Känns lite tomt :(. Nä då, han kommer hem vid fem tiden så vi klarar oss.
Vi halv femtiden går jag och lilleman bort till city cross och veckohandlar och sen hämtar pappsen upp oss. :)
Nu på morgonen har jag och lilleman varit hos läkaren för att kolla hans otäcka hosta. Men det lät bra men vi fick lite luftrörsvidgande till natten. Nu hoppas vi på att han blir frisk snart...
Nu sover han gott, sen ska vi ut i det fina vädret och busa lite. Han orkar en liten stund iallafall....

Imorgon ska jag hoppa upp motionscykeln....längtar redan :) Och är det fint väder så blir det en promenad ner till Daniels fotbollsmatch. Känner att jag är fit for fight igen med motionen! Härligt!!!

Nu ska det plockas undan lite och sen är det vila lite innan lilleman vaknar.....

Ikväll vet jag inte riktigt vad som ska serveras. Har inte riktigt bestämmt oss än. Något gott blir det iallafall :)

Ha en fortsatt bra dag och njuuut, det är ju helg *hihi* :)

2 kommentarer:

Kickan sa...

Hej ! Kikar in på din sida. Jättekul att hitta någon som har lyckats så bra. Imponerande!
Jag har precis börjat och det känns väldigt bra. Hur äter du nu när du ska hålla vikten. Hur många points ungefär kan du lägga till?
Välkommen in till mej: guldkickan.blogspot.com
Kram Kickan

Fröken Finemang sa...

Visst är de skönt med helg.. Tänk.. snart är det dags att börja jobba igen.. ;) Och jag har snart vad jag kallar "somamrlov".. *jej*!! Ikväll blir det tacos.. Smarrigt värre. Endera blir det motionscykel ikväll och imorgon eller imorgon o söndag, eller alla tre.. :) Jaja, det märks :) Ha en gooo helg!! KRAM!!