söndag 25 maj 2008

Söndag

Så var det söndag. Inte vilken söndag som helst, det är ju faktiskt morsdag :) Min och alla andra mammors dag....mysigt! Den ska vi iallafall firas hemma hos min mamma (och pappa). Där bjuds det på super god middag. Oxstek, koktpotatis, sås och grönsaker.. Gott!

Igår var en lyckad dag. Solen den sken på oss hela dagen. Vi hejade på pappa, sen åkte vi hem till mina föräldrar och åt lite grillat. Sen var det dags att heja fram Sverige. Det gick ju tyvärr mindre bra. Tycker inte ens att det är lönt att vi är med. Dom länderna där nere röstar ju bara på varnadra...pinsamt!!! Jag tyckte iallafall att vi hade den bästa låten, proffsigaste framträdandet plus att charlotte kunde sjunga på bra engelska, vet inte riktigt vad dom andra sysslade med.... Nä nog om det!!
Iallfall så gick det åt alldeles för mycket points igår. Usch vill inte ens tänka på hur mycket det blev. Gott var det iallafall :) Nä nu är det dags att ha koll på pointsen ett tag så att man inte "flippar" ut för mycket..... Förra sommaren tog jag ett uppehåll med pointsen och hoppade över vv helt. Gick bara upp 0.7 så det är jag ju stolt över. Denna sommaren har jag bestämmt mig för att väga mig så gott som varje vecka och att jag ska kunna unna mig vid speciella tillfällen, inte varje dag!!!!

Nä dags att stryka lite kläder till morsdag middagen!

Ha en fortsatt bra dag

Inga kommentarer: