torsdag 24 januari 2008

Vägning

Då var det Torsdag vilket innebär vägning. Ja ni som brukar läsa vet att jag alltid är så himla nervös. Likadant idag :)
Men men ett minus håller vi tummarna för :)
Idag blir en relativt lugn dag. Nu på morgonen har vi varit på inskolning, gick toppen bra idag också. Nu nannar lilleman gott :)
Efter att sonen har vaknat blir det middag för hans del och sen bär det av till affären. Ska nämligen frossa i räkor ikväll.. Gott!! Räkor går under duoval, vilket innebär att man kan frossa hur mycket man vill för 3points. Så kan man ta någon god macka till :) Syrran hittade ett gott bröd för endast 1points/skiva. "Åhhh så gott" heter det. :) Tycker annars att bröd är för "dyrt" i points.....
Uppdaterar senare om hur det gick....
Ha en fortsatt bra dag

4 kommentarer:

batgirl sa...

Lycka till nu med vägningen!
Räkor,hmmm, så gott!
Jag ÄLSKAR räkor! Det är bra att dom går under duoval tycker jag...
Kram

Anonym sa...

Hoppas vägningen går bra!
O du.. puman.. man kan bara frossa sig "behagligt mätt" på räkorna..
*fnissar*

Popcorn o cola light då? till veckoplaneringen? :) de hinns kanske det med =) När jag ser att du äter popcorn så njuter jag lite i tanken men kan avstå själv! Så jag behöver dina torsdagspopcorn! :)

Skönt att de går bra med sonen fortfarande på inskolningen!

hörs! krama!!!

Cee sa...

hoppas det går bra idag vänter med spänning på resultat kram Cee

bagerskan sa...

Håller tummarna för att vågen är snäll!
Kram Karin