onsdag 2 januari 2008

Onsdag. Träning????

Imorgon är det vägning *hihi*. Är lite nervös. Hoppas på det bästa :)
Igår ringde min konsulent och fråga om jag kunde hoppa in och väga, han räknar med mycket folk imorgon. Jag sa JA så klart, det ska bli skoj :)
Idag är en lugn dag. Sambon har börjat och jobba idag efter många dagars ledighet, så det är bara jag och sonen hemma. Vi har bara myst hela morgonen och nu sover han middag. Jag har precis smaskat i mig en god lunch. När sonen vaknar är det dags att gå ut på en promenad :) Skönt med frisk luft.
Och om allt går som det ska i eftermiddag så ska jag träna vid fem tiden. Allt hänger på att min pappa ska sluta i tid så han kan passa sonen....Hoppas!!! Är jätte sugen på att träna :) Det blir ett step pass isåfall :)
Men men vi får väl se, annars så får jag nöja mig med promenaden....

Igår var det kalas för syrran och massor av goda kakor ställdes fram och till sist en god tårta. Men duktig som man var så åt jag "bara" 2 vv kakor (2points) och när dom andra åt tårta åt jag 2 clementiner :) Så himla stolt. Istället unnade jag mig en kycklingkebab utan dressing på kvällen (jag gjorde en vitlöksdressing på vv fraiche istället). Det känndes mycket nyttigare.
Oj vad långt inlägg *hihi*.......

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Cornelia sa...

Hej Sara,
hittade hit via Linrus, alltid kul att hitta nya viktkämpar, har inte hunnit läsa igenom hela din blogg, men det känns som att du är på G ju. Det kan behövas med lite inspiration för mig som pendlar mellan inspiration och ingen inspiration.
JAg länkar till dig från min sida, hoppas det är OK.
Tittar snart in igen.
God fortsättning
Cornelia