fredag 11 januari 2008

Fredag

Äntligen fredag...så himla mysigt med helg :)
Nu på morgonen har det varit fullt upp. Det har tvättats, veckohandlats och 30 minuter på motionscyklen... Och nu har jag äntligen ätit lite lunch :)
Nu sover lilleman middag och efter det ska vi bege oss någonstans, vet inte vart än men vi vill iallafall inte sitta inne.
Ikväll blir det mys framför tv:n. Det är Let´s dance som börjar... Idag orkar vi inte laga någon middag. Så det blir kycklingkebab utan dressing. Ska göra egen på vv fraiche. Mycket nyttigare.

Jag har luskat ut vad det blir för mat på kalaset, ibland måste man vara lite fräck *hihi*. Fläskfilé med ris och någon fett sås, men jag ska ta med mig en vv frache och göra en varm vitlökssås. Alltid bra att vara förbered, så nu kan jag planera dagen som "vanligt" :)
Imorgonbitti blir det ett step pass...Jag längtar, ska bli kul :)

Ha en fortsatt bra dag
Hoppas alla får en mysig helg!!

Dagens motion: 30 minuter på motionscyklen
Antal steg: 9758

Inga kommentarer: