fredag 4 januari 2008

Lugn Fredag

Idag har det varit en lugn dag... Alltså ingen motion , tyvärr. Är lite arg på mig själv att jag tog sovmorgon istället för att motionera. Men men ibland måste man sova lite. Annars så har dagen varit rätt så fullspäckad. Men ändå ingen stress.....
Imorgon hoppas jag på lite motion......:)
Rent pointsmässigt så kommer jag gå över med cirka 2 points idag. Men det kan jag väl stå ut med.
Ja jag leta efter bilder igår och jag kan väl säga att det inte var så lätt. Jag brukar ju inte tycka om att bli fotad och ännu mindre var det ju innan. Men men jag får väl fråga runt lite...
Ha en fortsatt bra fredagg kväll!!!

Dagens steg 6500 (usch, imorron bara måste det bli bättre!!!)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Hittade just hit, lägger till dig bland mina favoriter så jag hittar tillbaka!

Klart man måste sova ibland, kroppen behöver ju vila också! =)

Ha en bra helg! /Malin

Anonym sa...

Tjenis!!

Jag är FAKTISKT ganska peppad :)

Sitter å äter mina äpplen nu, som jag ksulle ha till filmen men som är uppätna innan filmen sätts på :)hehe

Hur är det själv?

Skönt att se att du haft någon vilodag eller två:)
Du! Ha en underbar helg! Vi hörs!! Kram

Anonym sa...

Hej igen! Jag gick också upp mycket med första barnet, 30kg närmare bestämt =/ Lyckades dock få bort dom å några kilon till! Denna graviditet så har jag fortsatt med VV-tänket, dock inte räknat points. Men försöker ändå skriva upp vad jag äter så jag har lite koll! Har dock haft "frossar"-perioder, men det har ju gått bra ändå! Lycka till när ni sätter igång =) *kram*