tisdag 8 januari 2008

Tisdag

Då var det Tisdag och dagen har börjat bra :) Både jag och sambon har motionscyklat vars 30 minuter. Känns bra!! Det blev ingen promenad imorse med tanke på vädret. Men nu så tittar solen fram så det blir nog en lite senare istället :)

Tack för alla fina kommentarer jag fick igår. Det värmer jätte mycket. Jag blir så glad TACK!!
Stor kram till er alla :)

Hej så länge....hörs lite senare :)

Dagens motion: 30 minuters motionscykling
Antal steg:8080 (Inte jätte mycket, men mitt mål var ju att ta gårdagens och det klara jag :) )

2 kommentarer:

ase sa...

Hej! Är det ok om jag länkar till dig från min sida? Du är en verklig inspirationskälla... Lycka till!

Anonym sa...

Tjena Puman!
*det är förresten ditt nya smeknamn* De är väl okej eller? :)

Gud, varför sitter jag här o kommenterar till dig? egentligen har jag inget o säga nämligen..

Har en paus (en till..) i mitt analyserande, o funderande o tänkande!

Hur ligger stegen till?

Varför inte förresten tagga dig ännu mer o joina www.piggelino.se
ja blev medlem igår o man kan tävla mot varandra motionsmässigt..
Jag tävlar mot en gammal kursare, numera vän, jag ligger under med 8-900 minuter.. *asgarvar*
men de kanske motiverar... =)
nä! Ha en go kväll!! KramKram!!