lördag 19 januari 2008

Lördag

Så var det Lördag. Så himla mysigt med helg. Fast att man går hemma och är mammaledig så är det ändå en annan känsla på helgen :)
Nu på morgonen tog jag och sonen på oss varma kläder och gick ut en snabb promenad. Det blev bara 30 minuter men så som det blåste så räckte det mer än väl :)
Ikväll är vi bortbjudna till några vänner vilket innebär att vi faktiskt ska vara barnlediga. Det händer inte så ofta så det ska bli skönt. (Men man saknar han hela tiden :) ) Är faktiskt lite nervös när det gäller maten som dom ska bjuda på. Jag vet inte vad det är och hoppas verkligen inte att det är något med grädde. Min mage klara inte det längre....

Nu på dagen ska det bara tvättas, det behövdes verkligen!!
Sambon kommer hem om ett par timmar och då hoppas jag på att det finns lite tid över så jag kan motionscykla 30 minuter. Så kan man ju alltid unna sig något gott ikväll med gott samvete!!!

Ha en fortsatt bra dag........

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ja visst är det underbart med helg. Strongt av dig att ta dig ut i blåsten. Jag har varit riktigt dålig på motion denna veckan, det blir skärpning till nästa. Kämpa på så håller jag tummarna att middagen i kväll blir bra utan grädde.
Kram Cornelia