onsdag 9 januari 2008

Onsdag...

Onsdag idag och det betyder ju vägning imorgon. Som vanligt så är jag nervös och ännu nervösare är jag denna gången. Ska nämligen stå framför hela gruppen och berätta min story och visa foto - ska få 25kilos diplom :) (hoppas han glömmer bort det *hihi*)
Idag är en lugn dag, tycker förvisso att det har blivit rätt många sådana på sista tiden men men.. Sonen ska skolas in på dagis (förskola) på måndag sen så är man tillbaka i den "vanliga" vardagen...
Längtar till det fina vädret så man kan vara ute hela dagarna :)
Som sagt så händer det väl inte allt för mycket här idag. Om regnet håller sig väck så ska jag och sonen iallafall ta oss en liten promenad.....Måste ju få frisk luft :)
Så antal steg idag kommer nog att vara katastrof idag, men jag är lika glad för det *hihi*.......
Ha en fortsatt bra dag allihopa!!!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hello Puman!
Det blir motiverande för andra å höra din historia, o du blir motiverad av att de tycker du är duktig! o av ditt 25 kilos diplom!
bara positivt :) Men Lycka till!
Åh.. vilka dagar.. vilka oviktväktarmässiga dagar.. Middag o lunch ihop blir ca. 7 points. All skit jag får i mig för att försöka hålla mig vaken, 1000 points.... Idag har jag aktivt valt att köpa en 200grams chokladkaka, en 100/150 grams annan choladkaka. IFALL (läs När) jag behöver få energi. O Äpple. ger mig inte den energin.. Vi får se OM jag äter dem.. Men iaf, de blir inte bra dessa dagar.. Har nästan inte dåligt samvete.. Nästan.. Finns ju dagar o korrigera innan måndag.. Men.. Ska ta mig iväg på möte imorgon! :) Få stopp på tänket.. kanske! Så sonen ska skolan in.. Å det blir vardag igen? Vad är den vanliga vardagen för dig? :)
Du, ha en bra o mysig dag med familjen! Kram kram!

Cee sa...

Lycka till med allt imorgon det kommer att gå bra med både vikt och också stå fra,framför klassen.
Nu är det snart dax att köra jobba for min del.. Har varit en bra dag idag med kram Cee

Angel sa...

Hej hittade din blogg via Linruz. Oj vad duktig du har varit, helt fantastiskt! Lycka till vid föreläsningen.

Angel

bagerskan sa...

Ser fram emot att få sid på bild med ditt 25-kilos diplom i handen!!

Kram Karin