måndag 28 januari 2008

Måndag

Då var det Måndag, lite tråkigt att helgen är över men den är snart här igen :)
Morgonen började bra. Sambon tog sonen till dagis så jag kunde hoppa upp på motionscyklen. Härligt!! Där avverkade jag 30 minuter.
Hur ser resten av dagen ut då??
Jo nu har jag precis ätit lite lunch. Sitter nu och väntar på att sambons ska komma hem med lite foto som han är och framkallar. Det är nämligen så att vi har fått en lite "uppgift" av dagis. Det ska kistras och klippas lite. Inte riktigt min grej men det ska nog gå bra :)
Sen ska det lagas middags så den är klar till ikväll, ska nämligen åka ner till vv och hjälpa till och väga idag. Orkar inte laga mat när jag kommer hem plus att sambon ska träna ikväll och då ska det ätas innan..

Ha en fortsatt bra dag

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en toppen bra dag du med tjejen.
Kram Linruz